עליה לגובה ועוד...
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 58.לפני 13 שנים עברתי אוטם שריר הלב.צונתרתי והתגלה מעקף טבעי במקום החסימה.אני חש בטוב ומרבה בפעילות גופנית(הליכה). נוטל את התרופות:נורמיטן 25,קרטיה 100,סימוביל 10,איזיטרול 10. כל תוצאות בדיקות הדם שערכתי לאחרונות תקינות.לפני כחודש היפסקתי להשתמש בנורמיטן בגלל לחץ דם מאד נמוך וסחרחורות.אני חש כעת מצוין,לחץ הדם שלי תקין. האם עלי לשוב ליטול נורמיטן לאור העבר שלי? האם מותר לי לטייל במקומות גבוהים?עד איזה גובה מותר לעלות?
כדאי לנסות לקחת נורמיטן 12.5 מ"ג או קרדילוק 1.25 מ"ג תוך מעקב ל"ד. לתרופות הללו אפקט מגן חשוב מאוד לאחר התקף לב. לגבי טיפוס לגובה, כדאי לבצע מבחן מאמץ תחת הטיפול התרופתי המלא כדי להעריך סף הופעת אסכמיה ובהתאם להנחות אותך לגבי מאמצים. לגבי טיול בגבהים - תלוי האם זה טיול עם מכונית או הליכות ממושכות תודה