הולטר לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פענוח הולטר עם לקיחת כדורים ריתמקס 3ארעים שהאוך המהיר בן 21 פעימות במהירות 155 פעימות בדקה 3ארועי טכקדיה על חדרית SVT במהירות עד 155 בדקה פעימות על חדריות מוקדמות בודדות אני בת 45 סובלת מקוצר נשימה בתודה אם תענה לי האם זה מצריך צינטור
לקריאה נוספת והעמקה
ההולטר מלמד על הפרעת קצב שריתמקס אינו תרופת הבחירה לטיפול בה. באם יש התקפים חוזרים ממושכים המפריעים לך יש לשקול טיפול בחוסמי תעלות סידן מסוג איקקור או בחוסמי בטא. באם תחת טיפול זה ההתקפים ימשכו כדאי יהיה לשקול ביצוע צריבה צנתורית תודה