צנתור אבחנתי וצנתור טיפולי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אבקש לדעת איזה אחוז, להערכתך, מהצנתורים האבחנתיים גוררים אחריהם צנתור טיפולי. מבין הצנתורים הטיפולים איזה אחוז, מצריך השתלת תומכן רגיל ואיזה אחוז - תומכן מצופה. איני מצפה למספרים מדויקים אלא להערכה גסה בלבד. האם קיימת אפשרות של צנתור טיפולי שאינו כרוך בהשתלת תומכן ? תודה על סבלונתך ועל נכונותך להשיב לשאלות.
לקריאה נוספת והעמקה
באופן כללי קרוב ל 45-50% מהצנתורים האבחנתיים בישראל מסתיימים בצנתור טיפולי % התומכנים משחררי התרופות המושתלים שונה ממרכז רפואי אחד למשנהו והוא נע בין 30-50%. תומכנים מושתלים ב ~95% מהצנתורים הטיפוליים. בשאר מבוצע בלון בלבד תודה