תוצאות אקג ובדיקות דם
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת 44.כבר מספר שנים אני מקבלת סימוביל 20 מ''ג בשל הולסטרול גבוה. לאחרונה עשיתי בדיקות דם ובהן רמת ההולסטרול -200,רמת הטריגליצרידים-215. האם זה אומר שהתרופה אינה משפיעה עליי? בנוסף לכך נעשה לי אקג ובפיענוח כתוב:inversion in V2-4.ברצוני לדעת מהי משמעות השינוי הזה. בתודה , דינה
רמת הטריגליצרידים לא מושפעת מלקיחת סטטינים (סימוביל ודומיו). צריך לראות את פירוט פרופיל השומנים כולל LDL ו HDL. במקרה ורמת LDL גבוהה, יש מקום בשלב ראשון לעלות במינון הסימוביל ל 40 מג ןבשלב שני, בהתאם לצורך לעבור לתרופות חזקות יותר כגון ליפיטור וקרסטור לגבי שנוי האק"ג - צריך לראות במה מדובר והאם זהו שנוי משמעותי לפני שמחליטים עך צורף בבירור תודה