crp
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד ד"ר פוקס, אחותי בת חמישים פלוס. crp:7.8 , .hba1c : 6.9 היא סובלת מכאבים בידים וברגלים כבר הרבה זמן. היא חשבה שאולי זה מהסוכר אבל הרופא לא בטוח,כי הסוכר די על הגבול. האם המספר 7.8 מדאיג מבחינה קרדיולוגית. אין לה הסטוריה של לב. אני יודעת שלאמי היה לפני כמה שנים crp:5 והיא בסדר ב"ה , פרט לפרפור פרוזדורים. היא בת 85 ועברה היפוכים כמה פעמים בהצלחה.
CRP 7.8 הוא ערך גבוה מהנורמה (ערך מעל 3 נחשב מעל הנורמה). עלייה ב CRP היא מאוד לא ספציפית ויכולה לנבוע מכל מחלת חום, מצב של דלקת כולל דלקות פרקים. כדאי לפנות שוב לרופא המשפחה לבירור מקיף יותר. תודה