צניחה חופשית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לשאול האם גבר בן 40 , שנתיים לאחר התקף לב יכול לעבור צניחה חופשית. לציין כי מזה כשנתיים אינו מעשן, לא עבר צינתור ונוטל כדורים שונים להורדת השומנים והכולסטרול וכן אספירין. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש צורך בהערכה של תפקוד הלב ושל קיום איסכמיה במאמץ (ירידה בזרימת הדם) לפני כל החלטה לגבי ביצוע פעילות ספורטיבית בכלל ופעילות ספורטיבית קיצונית בפרט. בהתאם להנ"ל ניתן לשקול השתתפות בפעילויות מסוג זה. יש צורך להתייעץ עם חברת הביטוח שלך לגבי סוגיית ביטוח רפואי תודה