אי ספיקת לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמא שלי מושתלת קוצב מזה 5 חודשים וגם סובלת מאי ספיקת לב. מאחר וכל כ- 3 שבועות אנחנו מתאשפזים בביה"ח בשל החמרות חוזרות ונישנות באי ספיקה, הוחלט לבצע לה הליך ביופסיה של הלב, בביה"ח כרמל בחיפה, על מנת למצא האם מחלה של הלב גורמת להחמרה חוזרת ונישנית באי ספיקה. אשמח לקבל קצת אינפורמציה על ההליך, אם מוכר לכם, האם תומן בחובו סכנה ומהם הסיכויים למצוא פתרון להחמרה החוזרת ונישנית באי ספיקה ע"י ביצוע ההליך? תודה איילה
התהליך של נטילת ביופסיה משריר הלב הוא פשוט ונעשה בצנתור לב שכולל דקירה של וריד והעברת צנתר מיוחד אל החלק הפנימי של הלב. הפעולה קצרה והסיכון נמוך מאוד. אני מניח שלרופאים המטפלים אין אבחנה של הגורם להתדרדרות. המידע שיתקבל יכול לאפשר להגיע לאבחנה וע"י כל לבתאים טיפול תודה