לחץ בחזה - גרונלומה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום תודה על תשובתך בנושא הגרנלומה. שאלתי היא בעלי עדיין סובל מלחץ בחזה במיוחד בשכיבה והזעה, בבדיקה של הקרדיולוג LAD בחלקו תוך שריר - ולכן יתכן ויש תופעת BRIDGING. כל הבדיקות שבוצעו ע"י הקרדיולוג תקינות. לאיזה רופא אנו צריכים לפנות, ומה עלינו לעשות מכוון שהוא נורא סובל ואנו בלחץ תודה רבה.
בהנחה שהרופאים לא נותנים לכם פתרון לבעיות לחץ בחזה מכיוון שלדעתם הבעיה תסתדר מעצמה. אני ממליץ בחום על תוסף מזון שיכול לעשות פלאים במישורים שונים בבריאות האדם[email protected]
הטיפול ב bridge של שריר הלב הוא תרופתי ומבוסס על תרופות המקטינות את עוצמת התכווצות שריר הלב דוגמת חוסמי בטא. ברוב הגדול של המקרים הטיפול עוזר מאוד. במקרים נדירים ניתן לשקול לשקול השתלת תומך או ניתוח לחיתוך "הגשר". תודה