חרדה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כשלושה שבועות אני סובלת מחרדה הנתבטאת גם בלחץ בחזה המקרין לגב (כמו שרירים תפוסים)וזרמים ביד שמאל. הייתי אצל הרופא שעשה לי א.ק.ג ויצא תקין . מאחר ואני עושה קצת פעילות ספורטיבית(הליכה)ואני מרגישה טוב בהליכה ללא לחץ בחזה הרופא אמר שאין לי בעייה לבבית. אני בת 48 ,רזה,לא מעשנת ולחץ הדם בזמן הבדיקה היה 130/80 דופק 110 בזמן לחץ תמיד הדופק אצלי עולה לשמיים. האם לדעתך עלי לעשות בדיקה נוספת כי אני ממש לחוצה מזה. תודה.
חרדה יכולה לגרום לדופק גבוה. באם תחת הטיפול בחרדה הדופק מתאזן ואת חשה בטוב הרי שאין צורך בברור נוסף. כדאי לבדוק דופק גם במצב שאת רגועה יותר. בכל מקרה כדאי גם לבדוק תפקודי בלוטת התריס וספירת דם תודה