MVP וטיפול פרופילקטי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי MVP קל-MR קל .מומלץ לי לקחת טיפול פרופילקטי בגלל, שאני אלרגית לפניצילין לפי המלצת רופאי אני לוקחת קארין(קלאריתרומצין) לפני טיפולי שיניים לא יידעו אותי לגבי הליכים אחרים. שאלתי - באם אצטרך, האם אוכל לקחת תרופה זו גם לפני הליכים פולשניים אחרים במערכות אחרות כשצריך או תרופה אחרת? אם כן מה מומלץ לבלוע דרך הפה וכיצד לקחת. ? אגב אני אלרגית רק לפניצילין לא לדברים אחרים נוספים. תודה על ההתייחסות.
ההחלטה לגבי סוג האנטיביוטיקה תלוייה גם בסוג ההליך הפולשני. יש תרופות אחרות שניתנות למטופלים עם רגישות לפנצילין ויש מצבים שבהם האנטיביוטיקה ניתנת לווריד. חשוב לברר לפני כל פרוצדורה פולשנית מה הטיפול המונע הנדרש תודה