סובלת מ- LBBB
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מחלת לב LBBB ונוטלת את התרופות: ASA prain 325 mg, elroxin, cadex, vascace, deralin, simvastatin. רציתי לדעת אם אני יכולה לקחת את התרופה quiniduran נגד התכווצויות ברגלים,ועם איזה כדורים מותר לי ליטול את התרופה? במידה ואסור לי לקחת את puinisuran עם התרופות שאני נוטלת, האם יש כדור אחר שאני יכולה לקחת נגד התכווצויות ברגליים ? תודה, סילביה
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לוודא שאין חסר במלחים דוגמת קלציום ומגנזיום. ניתן לנסות טוניק. לא כדאי לקחת קבוע קינידורן. תודה