הסבר לגביי תוצאת לחץ דם ודופק של אבא שלי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבא שלי בן 78 בריא ,ללא מחלות כרוניות עשה בדיקת לחץ דם ודופק והתוצאות היו : 124 על 81 ודופק 93.3 , שאלתי היא : לגביי לחץ דם התוצאה פנטסטית , לגביי הדופק בד"כ יש לו דופק 84 האם יש משמעות לעלייה כזו בדופק וגם מהו הדופק המומלץ לאדם בגילו ובמצבו הבריאותי ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לבדיקה חד פעמית של הדופק אין משמעות. באם הדופק שלו קבוע מעל 90 יש לחפש סיבות כגון חוסר דם, זיהוםף ירידה בתפקוד הלב ועודף פעילות של בלוטת התריס כמן גם מצב חרדה ומתח תודה