השפעת תרופות
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' שלום אחרי התקף וצינתור, לפני מספר שנים , אני נוטל באופן קבוע טריטייס, קרדילוק , אספירין וסמוביל . האם לתרופות אלו ( או אחד מהן ) יש השפעה משתנת ? אני סובל מהשתנה מרובה בלילה . בדיקות אליהם הופניתי ע"י אורולוג ( US ,PSA ) הן תקינות וגם שימוש לתקופת מה ב- XETRAL לא שינה את המצב . ייעץ לי לברר את העניין עם רופא פנימי או קרדיולוג .
התרופות שאת הנוטל אינו משתנות כדאי לבדוק האם אתה מרבה בשתיה בשעות הערב ובעיקר של משקאות המכילים קפאין. כמו כן כדאי לבצע הערכה של תפקוד הלב (ע"י אקו). תפקוד ירטד יכול להתבטא בהשתנה ליליתף אבל בד"כ יש תופעות נוספות ,תודה