צינטור ורטואלי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה הסיכונים בצינטור ורטואלי והאם כדאי לעשות כאשר יש גורמים כמו כולסטרול ,השמנה, מיחושים שנבדקו ונמצאו כתקינים אבל נוצר חוסר שקט נפשי.
מצטער שאיל לי תשובה - אבל אני מצטרף לשאלתך. אני עושה באופן סדיר (שנתי) בדיקת לב - והתוצאות בסדר אבל יש לי יתר כולסטרול - ואני מתלבט בין: - צינטור וירטואלי - צינטור רגיל (אם יש בעיה עדיף שתיפתר תוך כדי) - לא לעשות כלום ולהמתין
צינתור וירטואלי כרוך בחשיפה לקרינה ולמתן חומר ניגוד על בסיס יוד. מעבר לרצון לשקט נפשי, החשוב ביותר הוא לטפל בגורמי הסיכון. באם יש מיחושים בחזה ועדיין יש אפשרות שהמקור למיחושים אילו הוא עורקי הלב (למרות בדיקות אחרות תקינות) ניתן לבצע את הבידקה תודה