אקו לב - תינוקת בת שנה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקת אקו לב שבוצעה לפני שנה לבתי בת השנה נכתב: פעילות הלב תקינה. אוושה סיסטולית רכה בבסיס הלב דרגה 2/6, פיצול תקין וזז של קול שני. P2 תקין. דפקים תקינים. נשמע S3 פיזיולוגי. לסיכום: מבנה הלב תקין. האוושה הינה תפקודית. הבדיקה נערכה עקבת פירכוסי חום שהיו לבתי לפני שבועיים עקב חום גבוה. מה משמעות האוושה? הרופא אמר שהכל בסדר ורק עכשיו אני מסתכלת על מה שהוא כתב ורואה את עניין האוושה. הוא גם ציין לבוא לעשות ביקורת עוד שנתיים. מה יכול להתפתח מהאוושה. רוצה לציין שבמשפחתו של בעלי יש היסטוריה של עיבוי שריר הלב. תודה
הנתונים המפורטים מתיחסחם לבדיקה גופנית ולא לתוצאות בדיקת האקו. הבדיקה הגופנית מלמדת על אוושה פיזיולוגית שפירושה שאין היא נובעת מפגם אנטומי בלב. לאור הרקע המשפחתי כן כדאי לבצע אקו (באם לא נעשה) תודה