כדור קונקור (concor )
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובל מפרפורים קלים במסדרונות הלב. הקרדיולוג נתן לי חצי כדור ליום של קונקור 5 מג. לאחרונה כשאני לוקח אותו בבוקר במהלך ארוחת הבוקר , לאחר שעתיים אני מודד סוכר בדם וזה עולה לי ל 180 . לקראת הצהריים כשאני מודד בפעם השלישית יורד לי הסכר ל 119 . שאלתי היא האם הכדור הזה גורם לי לעלייה בסוכר בדם ומה עליי לעשות בשל כך. אודה על תשובה מהירה .
קרוב לוודאי שלא...חשוב לדעת איך היו ערכי הסוכר קודם לכן...בכל מקרה כדאי לפנות לרופא המשפחה\סכרת להגברת האיזון תודה
מאחר והתחלתי להשתמש בכדור קונקור לפי המלצת הקרדיולוג לטכיקרדיה רציתי לבדוק אלו תופעות לואי חוץ מחולשה ול.ד. נמוך יש לכדור? והאם יש לקחתו אחרי או לפני האוכל כשאני מקבלת גם לוסק עקב רפלוקס תודה מראש