בדיקת אקו דופלר - אי ספיקה מיטרלית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתוצאות בדיקת המסתמים נמצאה אי ספיקה טריויאלית במסתם המיטרלי, ובסיכום מופיע "בדופלר אי ספיקה מיטרלית". שאר המסתמים תקינים. שאלתי: מה הכוונה באי ספיקה והאם יש מקום לדאגה? נ.ב - אני בן 60 ומתאמן כ-4 פעמים בשבוע בחדר כושר (הליכון ומעט משקולות). תודה מראש, יצחק.
אי ספיקה טריוויאלית היא חסרת כל משמעות תמשיך להתאמן תודה
התגלתה אצלי בבדיקת אקו אי ספיקה מיטרלית מינימלית וגם אי ספיקה טריקוספידלית מינימלית, וכן בתפקוד דיאסטולי, גל A גבוה מגל E. אם אפשר לקבל הסבר קצר, הרופאה שלי בחו"ל ואין לי מענה בנושא, מה צפוי לי? האם ניתוח? אני מטופלת בנורמלול ובמיקרוסיפירין בשל לחץ דם גבוה תודה,קרן