אי חשק מיני

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

24/07/2004 | 02:02 | מאת: yael

בעלי , שאנחנו נשואים חצי שנה הוא גבר טוב ואוהב ואני מאוהבת בו מאוד. בעיה יש והיא חוסר מיני מצד בעלי, הוא עובד קשה מאוד כאיש הייטק ופשוט אין לו כח לחשוב על סקס ובכלל לעשות סקס, אם אני לא לא יוזמת באמצע השבוע אני בספק אם הוא היה עושה משהו, הוא פשוט בחור בן 32 עייף שאוהב אותי מאוד אך לא מסוגל לפנטז, לקיים יחסים כי הוא טוען שהוא בלל לא מגורה. הוא אף פעם לא היה "חולה סקס" גדול, הוא היה בתול עד שהכיר אותי לפני שנה כי היה ביישן מדי להכיר בחורה ולשכב איתה, איתי הוא חם, נוגע, רואה סרטים כחולים מדי ]פעם באינטרנט אך משאיר את כל "התשוקות והסקס" שהוא מתגרה מהמחשב ולא עושה את זה איתי במיטה, לפעמים אנחנו מקיימים יחסים 4 פעמים בשבוע וזה מצויין אך לי יש פחד ענק שאני מאבדת את בעלי לאט לאט, אני אוהבת סקס ואני מאוד מאוד פגועה ומיואשת כי בעלי ממש בדיכאון מזה, הוא יודע שיש לט בעיה אבל אומר שהוא לא יודע מה לעשות כי הוא פשוט רוצה לישון כל הזמן ולא לעשות כלום, בייחוד סקס כי הוא לא מגורה בכלל. אני אוהבת את בעלי ולא רוצה "פר ארבעה" אבל בעל נורמלי עם חשק מיני כיאה לבחור בן 32 שאוהב את אשתו. בבקשה אני רוצה עצה מרופא מומחה - מה עושים? בעלי מדוכא ואני בוכה מעצבות.... יעל נ.ב - יכול להיות שחסר לו משהו בדם? יש לו עודף טטוסטרון בגוף ופצעים - יש להם קשר?

לקריאה נוספת והעמקה
24/07/2004 | 09:18 | מאת: ארנון

כעצה ראשונית, לפני שעונה מנהל הפורום, כדאי שבעלך יעשה בדיקת דם לטסטוסטרון. זהו ההורמון הגברי שאחראי בין היתר על התיפקוד המיני. כאשר רמתו בדם נמוכה, זו יכולה להיות סיבה לחוסר חשק. ישנן בודאי עוד סיבות וכדאי לטפל בזה כמה שיותר מהר. ( אולי גם לפנות למרפאה לטיפול מיני.)

24/07/2004 | 18:19 | מאת: ד"ר רן לין

להפך עודף טסטוסטרון היה מצביע על העובדה שהוא רוצה לקיים יחסים והרבה. אני מניח באמת שאיש הייטק מחונן ומצליחן ושאפתן - יש לו בעייה להגיע הבייתה לא עייף ורגוע. אבל לא הצלחתי להבין למה את לא יכולה לנסות ליזום פסקי זמן - סופי שבוע רגועים - נסיעות לחו"ל - להצטרף איליו לנסיעה אם צריך וכו' על פי הסיפור שאת מספרת כאן - כמה מליונים טובים של נשים היו מקנאות בך בשנייה הזו

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים