טיפול אנטיביוטי נגד הילקובקטר פילורי וטיפול טבעי

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

15/10/2012 | 20:25 | מאת: me&HP

שלום לפני חודשיים היה לי כאבים עזים בחלק העליון של הבטן. הרופאה שלי שלחה אותי לבדיקת צואה והתברר שיש לי חיידק HP חיובי היא נתנה לי הטיפול המשולש (אומפרדקס ,מוקסופין ,וקארין ) ובעלי (רוקח) הביא לי פרוביוטיקה שאיטול באמצע בכדי לספק את הקיבה בחיידקים ידידותיים. אחרי שלושה ימים של טיפול הרגשתי בחילות ,עייפות ,ישנוניות , סחרחורות ,כאבי ראש, נימול בידיים , יובש בפה, טעם מר בפה ,כאבים בבטן ושלשולים. היום לא יכולתי יותר והחלטתי להפסיק את הטיפול כי אני לא יכולה לתפקד ומרגישה שאני לוקחת רעל לגוף והרופאה שלי הבינה את מצבי ושלחה אותי לתור לגאסטרו (שיקבע אולי אחרי חודש) שאלתי את הרופאה שלי על רפואה אלטרנטיבית והיא ענתה לי שהיא לא יכולה להמליץ כי אין לה ניסיון בזה, השאלה שלי מה דעתכם על הטיפול הטבעי? תוך כדי חיפוש באינטרנט על טיפול נטרופתי ישנם הרבה "רופאים" אלטרנטיביים שמציעים טיפולים וערכות מיצים וטנקטורות. אך קשה לי לבחור ולדעת מי אמין ומי לא(אפקט כלבוטק)! האם מישהו ניסה טיפול נטרופתי ל HP? האם אתם ממליצים? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

זאת שאלה פתוחה לכל הפורום, לאו דווקא לרופא אישית, אני די מגובש בדעתי האורתודוקסלית: חיידק הוא חיידק הוא חיידק... צריך אנטיביוטיקה. הליקובקטר אינו שונה מבחינה זו מחיידקים אחרים - כאלה שגורמים לדלקת כרום המוח או דלקת ראות. עם יד על הלב, מי מה"נטורופתים" יוותר על הטיפול האנטיביוטי לטובת "מיצוי" או "טינקטורה" אם (חלילה) יחלה בדלקת ראות או דלקת כרום המוח. גם הם מבינים שכדי לקטול חיידק צריך אנטיביוטיקה... אבל צריך גם להתפרנס עם זאת, אני פתוח לרעיונות. מי עונה?

16/10/2012 | 14:50 | מאת: HealHP

אני יודעת שברפואה קונבנציונאלית כל העניין של נטרופתיה הוא בגדר הלא רלוונטי,,,בשבילי זה כן רלוונטי אבל אין לי ניסיון בזה ואכן שאלתי היא לכל הפורופ כאן ,,, מה אנו עושים כשאנטביוטיקה לא מתאימה לגוף שלנו ותופעות הלוואי מחמירות את המצב??

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול