רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נור בת 30 היתה לי רעלת הריון בשבוע 30התינוק נפטר רצית לדעת הרופאה נתנה לי חומצה פולית במינון גבוה 5מ ג האם זה בסדר וכול הבדיקות שלי בהריון היו בסדר גמור לקחת או לא לקחת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נור, צר לי לשמוע על אובדן התינוק. חומצה פולית היא תוסף מזון ולא תרופה ומטרתה למנוע פגמים מולדים בעובר. חומצה פולית היא עוד ויטמין מקבוצת ויטמיני B. קחי אותה ללא חשש. חשש. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il