בטן תפוסה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 20+4, הריון שלישי, כבר יומיים אני מרגישה ששרירי הבטן שלי תפוסים, הדבר מכאיב וגורם לאי נוחות, כאשר הכאב מתגבר ונחלש לסירוגין. תופעת שרירים תפוסים בבטן מוכרת לי גם לפני כן. האם יש דרך להקל על הכאבים או פשוט להעבירם?...
שלום נעמה, אני לא בדיוק מבינה מה זה שרירים תפוסים, האם זה כאילו שהם מתקשים? אם כן, יתכן שאלה צירים מדומים וכדאי שתתייעצי עם הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
הבטן לא מתקשה, אני יודעת איך בטן מרגישה בזמן של צירים. הכוונה שפעולות מסוימות- בד"כ שמותחות את הבטן- מרגישות כמו שריר מתוח. נזכרתי שגם בהריון השני היתה לי תופעה כזו והרופאה שלי אמרה שזה בגלל שהרחם עכשיו נמתחת. יש לך אולי מושג תוך כמה זמן זה אמור לחלוף? סליחה על ה"חפירה"...