בטא שיותר מהכפיל את עצמו בשבוע חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היה לי ביוץ ב 7.9 ב 23.9 ערך בטא היה 682 ב 29.9 ערך בטא היה 10990 האם זה תקין או שגבוה מידי? יש לי תור לרופא רק ב 11.10, הם יש צורך להקדים
שלום טלי, האם זהו היריון ספונטלי או לאחר טיפולים? בדרך כלל קפיצה גדולה בביטא עשויה לבשר תאומים, אך אין מה למהר, המתיני לתור שלך בסבלנות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
זהו הריון רגיל, בלי טיפולים (רק מעקב זקיקים). אין לנו בכלל תאומים במשפחה. הקפיצה בבטא יכולה להעיד על איזה שהיא בעיה? עכשיו אני מודאגת
אמרתי שזה יכול להעיד אבל רק רופא יאשש או ישלול את ההשערה. אשמח אם תכתבי לנו מה אמר הרופא. אנא המתיני בסבלנות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il