הריון ונסיעה לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני ובעלי תכננו נסיעה לחו"ל לפני חודשים רבים. מדובר בטיסה של 12 שעות כל צד, עם קונקשן קצר באירופה. בינתיים בורכנו בהריון ואנחנו בשבועות הראשונים. הנסיעה תצא לפועל בשבוע 13-14 שלי האם מומלץ לצאת לטיול או להמנע ממנו? אם לצאת - מה לא מומלץ לעשות ועל מה חשוב להקפיד? שמענו שיש במטוסים קרינה יחסית חזקה. האם היא יכולה להזיק לעובר?? תודה רבה
שלום אורי, אם את מרגישה טוב וההיריון מתפתח בצורה תקינה, את בהחלט יכולה לנסוע ולהנות. רצוי גם בזמן הטיול להקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה שתיה מרובה של מים, הימנעות מעישון ושתיית אלכוהול ולעשות פעילות רק במידת האפשר, כך שלא להתאמץ יותר מדי. אם יש בטיול הרבה הליכה, להקפיד על נעלי הליכה טובות. סעו ותיהנו, חשוב מאד להינות גם בזמן ההיריון. כל טוב,