שאלה לגבי טיסה לחו"ל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 7 + 2, אתמול נצפה דופק בשני שקי ההריון, משמע תאומים. אני בת 32 וזהו הריון ראשון שלי. רכשתי כרטיסי טיסה לחודש מרץ הקרוב ללונדון ולניויורק ורציתי לדעת אם זה בטוח לטוס בזמן הזה מבחינת ההריון. או שיש סיכון כלשהו שעליי לדעת. הטיסות בנות 5-7 שעות כל אחת. תודה מראש יעל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל, אם ההיריון תקין ואת מרגישה טוב אין בעיה, גם מבחינת חברת התעופה. אם זהו היריון בסיכון או אחרי הפריה התייעצי עם הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il