לידת תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע 32, בהריון עם תאומים מונו - תאומים זהים. עובר תחתון - ראש עובר עיליון - עכוז. הבנתי שבחודש שמיני, סיכויי התאפכות לעוברים מאוד נמוכים. במידה והעוברים נשארים באמת במצב כמו היום - האם יש לי אפשרות ללידה טבעית (הכוונה לא קיסרי) מפני שהעובר התחתון במצב ראש? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ויקי, עובר יכול להתהפך עד רגע לפני הלידה. אצלי זה קרה ממש ביום הלידה. היום חוזרת המגמה של לידת עכוז טבעית. אם ההיריון שלך תקין התייעצי עם הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה. http://ican.mypages.co.il/pages/7326