ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נכנסת לשבוע 7, ואפגש לראשונה עם רופא המעקב שלי עוד שבוע. רציתי לשאול אם עליי לקחת ברזל? כי בביקור האחרון בבית החולים (עברתי טיפול שם), לא נאמר לי דבר על זה. בנתיים לוקחת חומצה פולית. האם מספיק להשיג את הברזל ממזון?
שלום שירי, אם עשית לאחרונה בדיקות דם תוכלי לראות אם יש חוסר בהמוגלובין או בברזל. אין צורך לקחת תוסף ברזל אם אין חוסר. יחד עם זה בטחינה יש ברזל, ואם את מכינה טחינה בבית (קלי קלות) הוסיפי לה לימון ותיהני ממזון בריא ואיכותי. כמו כן תוכלי לחפש באינטרנט "מזונות עשירים בברזל". וכל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
עשיתי המון בדיקות - מה שם הבדיקה? B12?