בעיות בעצמות האגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה הוא הריוני השלישי . בהריוני השני - חודשיים אחרונים הסתובבתי עם קביים עקב כאבים חזקים באגן שלא אפשרו לי לדרוך על הרגליים . בהריון הנוכחי כבר משבוע 26 החלו שוב הכאבים ואני מתקשה לדרוך על הרגליים . הפסקתי את עבודתי והתחלתי פזיותרפיה . שאלתי היא : 1 האם זה מצב נורמלי והאם זה ישפיע על הלידה ? 2. למרות שילדתי פעמיים בקיסרי,(הבן שלי הקטן בן 5) נאמר לי שישנה אפשרות לנסות ולבחון לידה רגילה, האם בעיות האגן יכולות לבטל אפשרות זו? תודה רבה על הזמן והיחס
שלום נילי, השאלות שאת שואלת הן שאלות רפואיות, שלצערי לא אוכל לענות לך. לגבי הטיפול בעצמות האגן אורתופד צריך לייעץ לה, יתכן שחלה שחיקה במפרקי האגן וזה דורש התערבות רפואית. אני מאמינה שיהיה קשה לצלם עכשיו עקב ההיריון, אך מאמינה שרפואה משלימה יכולה להקל עליך: שיאצו ודיקור סיני. לגבי לידה נרתיקית, תצטרכי לדבר עם רופא מיילד. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il