לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 26 הריון שני. בהריון הראשון נאלצתי ללדת קיסרי שבוע 35 בגלל מצוקת עובר ורעלת . עכשיו אחרי שנה וחצי הרופא שלי ממליץ על לידה רגילה. הבעיה היא שאני מאוד מפחדת מלידה רגילה לא יודעת לקראת מה אני הולכת אם אני יעמוד בצירים וכאבים וכל עניין הלידה עצמה . אני בחרדה גדולה . יש עם מי להתייעץ ? מה אני אמורה לעשות? אנא עזרתכם
שלום בר, החרדות והפחדים שלך מובנים לחלוטין. לידה רגילה בהחלט אפשרית גם לאחר ניתוח קיסרי. תזכרי שהיום כמעט באופן רוטיני נותנים אפידורל. את יכולה להתייעץ עם פסיכולוג או כל מטפל בתחום הרגשי, יתכן שצריך לעבד את החוויה של הלידה הראשונה. כל טוב, צביה רן מטפלת במתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il