כפות רגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, רציתי לשאול למה כל הזמן נרדמות לי כפות הרגליים. אני יושבת 5 דקות על כיסא ופתאום נרדמת לי הרגל. אני שוכבת במיטה ונרדמת לי הרגל. אני לא יודעת כבר מה לעשות. זה בכלל קשור להריון? אני בשבוע 30. אין לי דליות ואין לי נפיחות ברגליים, הכל נראה בסדר. אבל מעצבן שנרדמת לי כף הרגל לפחות 5 פעמים במהלך היום.. מה לעשות? זה בגלל ההריון?? כי לפני ההריון לא היתה נרדמת לי הרגל בתדירות כל כך גבוהה.
שלום לוין, מתוך דבריך עולה שגם לפני ההריון זה קרה לך, אך לא באותה תדירות, ולכן בהחלט שהתדירות הגבוהה היא בגלל ההריון, אולי בגלל לחץ נוסף על עצב מסויים. הייתי ממליצה לך, אחרי התייעצות עם הרופא, לנסות לקבל טיפול שיאצו או דיקור סיני. תבדקי את הנושא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il