עובר גדול וקצב גדילה מדאיג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 34, לפני שבועיים אושפזתי עם צירים מוקדמים ושם . קיבלתי טיפול שגרם לתופעות לוואי חמורות: שינויים בא.ק.ג., קוצר נשימה קשה, דופק מואץ לכמה ימים...(עד שקיבלתי כדור להורדת דופק) עשו גם הערכת משקל, 1970 גר', היום עשיתי הערכה נוספת, 2900 גר'. זה גם לא מתאים לשבוע וגם קצב הגדילה לא הגיוני. ההערכה שעשיתי היום היא קפדנית ומדוייקת יותר ועם מדידות רבות של העובר. מה שמעניין גם שבחודש האחרון לא עליתי כלל במשקל. הכל לא מסתדר לי. יש מקום לדאגה?
שלום שרה, לדעתי, את צריכה שיחה רצינית עם הרופא שלך, שיסביר לך בדיוק את מה שקורה. כאן אין רופא שיכול להסביר. אני מקוה שהכל יסתדר בדרך המתאימה ביותר. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il