המוגלובין נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני חודשיים היה לי המוגלובין 10.2, העלו לי מינון ל-2 כדורים ואחרי חודשיים ירד ל- 8.7 (אני בשבוע 16) אני עייפה, יש לי חולשה, קשה לי לנשום מפעולות פשוטות כמו עליה במדרגות, קשה לי ללכת אנ מתעייפת מהר, כאבי ראש ברצוני לשאול שלוש שאלות: 1)הרופאה אמרה לי להישאר בבית ולא ללכת לעבודה שאני לא אפול פתאום או אתעלף, אני רוצה להישאר בבית בגלל התופעות שציינתי, האם הרופאה סתם נלחצת או שזה המוגלובין נמוך, האם נותנים שמירת הריון במצב כזה 2) כמה זמן אני אמורה להישאר בבית
רוני יקרה, המוגלובין כל כך נמוך הוא ברמת סיכון!!! פני לרופא יותר מומחה או שתפני לחדר מיון, יכול להיות שאת צריכה לקבל עירוי. צריך להימצא סוג של ברזל שכן יתאים לך. תתייעצי בקשר ללקיחת ויטמין C שמאפשר את ספיגת הברזל, רק שרופא צריך לאשר לך לקחת ויטמין C. את כן יכולה לקחת אותו עם מיץ תפוזים, רצוי סחוט טרי. אשמח לשמוע עדכונים, אך טפלי בעצמך בדחיפות. כל טוב ובריאות טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il