שבוע 36+2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה הריון 3 שלי אני עם צירים מדי פעם יותר סובלת בכאבי גם ולחצים נוראים השאלה שלי מה אני יכולה לעשות כדי להקל על התחושות האלה ומה לעשות לחזור אחרי החופשת מחלה שקיבלתי לעבודה לשמור לא קיבלתי ממש הכוונה מהרופאת נשים שלי מה לעשות?
שלום מאיה, אם את זקוקה להמשך חופשת מחלה או שמירת הריון עליך לפנות לרופא שלך. לגבי הכאבים שלך - עיסוי נשים הרות או שיאצו יכולים לשפר את המצב. לגבי זכויותיך, פני למוסד לביטוח לאומי. אני גם חושבת שיש פורומים העוסקים בזכויות נשים הרות. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il