דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהם סימנים לדיכאון אחרי לידה האם שונים מדיכאון 'רגיל' מה הטיפול בדיכאון שלאחר הלידה- תודה
שלום נטלי, לדיכאון אחר לידה אין רק סימן אחד. אני ממליצה לקרא בפורומים רפואיים או פסיכולוגיים על כך. פורומים שמנוהלים ע"י אנשים מקצוע. בנוסף, אני מניחה שבכל כל ספר המדבר על הריון ולידה יש פרק על דיכאון. בעיקר, אפתיה, חוסר יכולת לתפקיד, רצון לישון, בכי, הרגשת חוסר אונים. מה הטיפול? טיפול!!! לפעמים יש צורך בטיפול תרופתי, אך חשוב מאד הוא טיפול קוגניטיבי, כלומר, טיפול של פסיכולוג, עובד סוציאלי קליני או מטפל אחר העוסק בתחום הרגשי. אשמח לעזור במקרה הצורך. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" http://www.heal-la.co.il 08-9263369