צילום+עקירה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 12 . עשיתי צילום פנורמי והוחלט לעקור לי שן בינה כלואה.אני רועדת מפחד! מה עושים? פנורמי
את הצילום כבר עשית, אז ממה יש לפחד? אני מקוה שהודעת לטכנאים שאת בהריון והם נקטו אמצעי זהירות. אין שום בעיה בעקירת שיניים בהריון, כמובן תוך ידוע הגורמים המטפלים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369
הגעתי לעשות צילום.כמובן שיידעתי את כולם שאני בהריון.אח'כ היה לי תור לכירורג אז הוא נזכר להגיד שלא כדאי בשליש ראשון של ההריון לעבור זריקת הרדמה. מזה ירד לי כל הרוח,עד שהתכוננתי נפשית לעקירה...עכשיו אני מחכה שבוע ורק מתפללת שלא יחזרו לי הכאבים שהיו לי.