2 הפלות רצופות אלו בדיקות עלי לעשות והיכן?

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

12/03/2009 | 12:47 | מאת: מירי

שלום אני הם לילדה בת 4 . הלידה הייתה בשנת 2004 לידה רגילה ובזמן . ומזה 9 חודשים אני ובעלי מנסים להיכנס להריון . והכן אני מצליחה להיכנס להריון אך בפעם הראשונה לעובר לא היה דופק מהתחלה ובנוסף היה הפרש של 4 שבועת בין השבוע שהייתי צריכה להיות בפעול לשבוע שרואים לפי הבדיקה של האולטראסאונד.. ולכן עברתי גרידה 22.10.08. ועכשיו נכנסתי להריון שנית . ובבדיקה אולטראסאונד הראשונה היה דופק .אך עדיין יש הפרש של שבועיים בן השבוע שאני צריכה להיות לשובע שרואים ועכשיו ניפסק הדופק . ואני צריכה לעשות גרידה שנית . לכן השאלה שלי אלו בדיקות אלי לעשות כדי לראות מה הבעיה ? באיזה מקום ניתן לעשות את הבדיקות ? אני אודה לכם על תשובתכם . אני ממש בדיכאון מהמצב . ואינני רוצה לחוות את זה פעם שלישית .

לקריאה נוספת והעמקה
12/03/2009 | 22:38 | מאת: צביה רן

קודם כל עליך להתייעץ עם הרופא המטפל שלך. כמו כן רצוי לעשות בדיקת קרישיות. חלק מהרופאים לא נותנים את הבדיקות האלה בקלות. תתעקשי. בהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369

20/03/2009 | 16:55 | מאת: יורם גני

למירי שלום רב, בראיית הביורגונומי אחת הסיבות העיקריות להפסקה טיבעית של הריון היא, רמת אנרגיה נמוכה מידיי בגוף האישה. ברמת אנרגיה נמוכה, המנגנון הטיבעי של הגוף גורם להפלה מהסיבה שברמת אנרגיה לא תקינה יכולה להזיק לעובר, בדרך כלל גם אחור של יום יומיים או שבועיים במחזור הוא בעצם הפלה טיבעית מהסיבה שציינתי. כשרמת אנרגיה נמוכה מידיי אתן בדרך כלל תרגישו מצב של עייפות בלתי מוסברת, במצב זה חל שיבוש במערכות הרביה וההורמונים והכניסה להריון קשה. מנסיוני הטיפול הביורגונומי המעלה את רמת האנרגיה בגוף, בנקרים דומים, ההריון הסתיים בהצלחה על דרך הטיפול אפשר לקרא באתר: www.biorgonomy.com לשאלות ולאבחון שאפשרי גם מרחוק, תענו ברצון. בכבוד רב יורם גני

24/03/2009 | 13:56 | מאת: יורם גני

למירי שלום רב, בראיית הביורגונומי, הסיבה העיקרית להפסקה טיבעית של הריון או לשיבושים במהלך ההריון הם, רמת אנרגיה נמוכה מידיי בגוף האישה. ברמת אנרגיה נמוכה, המנגנון הטיבעי של הגוף גורם להפלה מהחשש שהתפתחות העובר לא תהיה תקינה, בדרך כלל גם אחור של יום יומיים או שבועיים במחזור הוא בעצם הפלה טיבעית מהסיבה שציינתי. כשרמת אנרגיה נמוכה מידיי אתן בדרך כלל תרגישו מצב של עייפות בלתי מוסברת, במצב זה חל שיבוש במערכות הרביה וההורמונים והכניסה להריון קשה. גם אם התחיל תהליך הריון, הוא נמצא בסיכון. בביורגונומי מעלים את רמת האנרגיה בגוף ומניסיוני במצבים כאלה, הריונות הסתיימו בהצלחה. על אודות הטיפול אפשר לקרא באתר: www.biorgonomy.com לשאלות ולאבחון שאפשרי גם מרחוק, תענו ברצון. בכבוד רב יורם גני

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה