האם זה דיכאון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי אלין ואני 3חודשים אחרי לידה. הארכתי טיפה את חופשת הלידה ואני ממש מרוצה מכך .אני אמא לשלושה ילדים.בחודש האחרון יש לי תופעה מוזרה כל כמה ימים יש לי מן תחושה של חורבן ומן תחושה של ריחוף כאילו שאני לא מחוברת. אני עושה את כל המטלות שצריך אך אני מרגישה שממש קשה לי להתרכז ואני מותשתרק מהמחשבה שמשהו עובר עליי. יש לי התפרצויות זעם בלתי מוסברות אני מרגישה שאני צריכה הכוונה ועזרה מה קורה לי מישהו יכול לעזור לי?
שלום אלין, אם זה דיכאון? רק פסיכיאטר קובע מצבים כאלה. אך לפני שתמהרי להסיק מסקנות בואי נבדוק מספר דברים. מצד אחד את אומרת שאת מאד מרוצה, ומצד שני את מדברת על חוסר ריכוז, חוסר סבלנות, התנתקות וכו'. אני מזכירה לך שעכשיו יש לך שלושה ילדים, כולל תינוק בן 3 חודשים. האם את מצליחה לאכול כמו שצריך? לישון? - כמעט בוודאות שאת לא. אני מאד ממליצה לערוך בדיקות לראות שאינך סובלת מחוסרים. רק לאחר שתעשי זאת אפשר יהיה לראות מה עוד קורה אצלך. אשמח לעזור. צביה רן - היא-לה - מרכז לטיפולים משלימים מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369