העדר רגישות בשדיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי אולי תשמע טפשית לרבים ובימים כתיקונם לבטח לא הייתי מתעכבת על זה. אני אם לשניים ולפני חודשיים חוויתי גרידה. עכשיו אני שוב בהריון אך טראומת הגרידה מלווה אותי ולכן כל תופעה שישנה או איננה מטרידה אותי. בכל ההריונות אני זוכרת את הכאב המעיק בשדיים כבר כשבוע לפני איחור המחזור. אני בשבוע 6 ולא מרגישה שום כאב ולמעשה מלבד תופעת הדופק המואץ אין לי שום תופעות. חשוב לציין שגם ההריונות הקודמים היו קלים. את סופו של ההריון הקודם צפיתי כאשר תופעת הדופק חלפה והשדיים חזרו לקדמותם (קטנו והפסיקו לכאוב). האם העדר כאב בשדיים הוא נורמלי ואם כן אשמח להבין קצת יותר לעומק מדוע במקרים מסויימים הכאב הוא כמעט בלתי נסבל ובמקרים האחרים אין כאב כלל. תודה רבה, אני
צריך לזכור שכל הריון עשוי להיות שונה מקודמיו אפילו אצל אותה אשה. מה שחשוב הוא שתהיי במעקב. חשוב לשחרר את הקשר בין טראומת הגרידה לבין ההריון הזה. אם הטראומה הזו מעיקה, כדאי להיפגש עם מטפל מקצועי למספר פגישות, גם כדי להוריד את סף החרדה שלך. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369