כדורי שינה ו/או חרדה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי סובלת מהתקפי חרדה כמו גם מנדודי שינה. אנו מתכננים להביא ילד. ברצוני לדעת האם מותר לקחת כדורי שינה מסוג זודורם(או כל כדור שינה אחר) ו/או כדורים מסוג סארוקסט במהלך ההריון, ואם לא, כמה זמן צריך לחכות בטרם כניסה להריון כדי לנקות את הגוף. ואם אסור, האם ישנם תחליפים טבעיים כלשהם לפתרון בעיות שינה בזמן הריון. תודה מראש
שלום רוני, את הכדורים שהזכרת אפשר לקבל רק באמצעות רופא או פסיכיאטר. חלק מהכדורים ניתן לקחת בהיריון וחלק לא, זה הרופא המטפל צריך לומר לכם. יחד עם זאת, הייתי מאד ממליצה על טיפול קוגניטיבי לאשתך, כדי לטפל בהתקפי החרדה שלה. אשמח לעזור. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי