ריבוי מי שפיר, דיקור מי שפיר וכליה אגנית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בשבוע 34 להריוני. בשבוע 29 נתגלה ריבוי חריג של מי שפיר בבדיקת אולטרסאונד שגרתית- 28 ס"מ. לאחר כשבועיים ירד ל 24/25 ס"מ ולפני שבוע נסקרתי ונמצאתי בטווח העליון של הנורמה (22 ס"מ). ערכתי בדיקת העמסת סוכר מורחבת, אקו לב עובר וסקירה והכל נמצא תקין למעט כליה שמאלית באגן. כעת ממליצים לי לעבור דיקור מי שפיר. האם רלוונטי בשלב זה עדיין לעבור דיקור מי שפיר? מה הסכנות? מה המשמעות? האם ריבוי מי שפיר יכול להיגרם כתוצאה מכליה אגנית? והאם הדבר עשוי להצביע על בעיה כרומוזומלית. דבר נוסף ואחרון- כיצד זה שעד שבוע 29 הכל היה תקין מבחינת מי השפיר ולפתע השתבש? בעלי ואני מתוחים מהסיטואציה. נודה על תשובה מהירה. הרבה תודות.
תצטרכי להפנות שאלה זו לרופא. מאחלת לך המשך היריון מוצלח. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369