בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לילה טוב לכולן, זו הפעם הראשונה שאני כותבת בפורום זה, החלטתי להכין את עצמי להריון. התחלתי לקחת חומצה פולית ועכשיו אני מתלבטת לגבי הבדיקות הגנטיות, מה דעתכן? איך יודעים מה באמת צריך? (שנינו אשכנזים) תודה מראש
ניגשים לרופא נשים ומתייעצים. אם צריך, הוא יכול להפנות לייעוץ גנטי.
כפי שנאמר, אכן כדאי להתייעץ עם רופא. לאשכנזים מומלץ לעשות בדיקה לתי-זקס. מאחלת לך היריון מוצלח בבוא העת. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
BB שלום, ברוכה הבאה! אני ממליצה לך פשוט לגשת לקופ"ח ולבקש יעוץ גנטי . ביעוץ יתאימו לכם את הבדיקות שכדאי לכם לעשות עפ"י היסטוריה משפחתית ומוצא.(בד"כ כששני בני הזוג אשכנזים יש יותר בדיקות...) בהצלחה!!! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman