קיסרי שני?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 30 הריון שני שבוע 36, הערכת משקל 35+2 2.800 ק"ג עובר במצג ראש. בהריון הקודם הגעתי לבית החולים עם ירידת מים (שבוע 40+2 מצג ראש), לא התפתחה לידה ונתנו לי זרוז לאחר 15-16 שעות, פתיחה של 10 ס"מ העובר לא התקדם לתעלה, ולאחר שעתיים של המתנה הרופאים המליצו על קיסרי. הרופא המטפל ממליץ לבחור הפעם בקיסרי אלקטיבי, טוען שהפעם אם לא תתפתח לידה הסיכון בקיסרי חרום גדול יותר, ציין שאפשר לנסות לידה רגילה אבל שוב המלצתו היא על נתוח אלקטיבי. מאוד מבקשת עוד דעה, ממש רוצה לנסות לידה רגילה. האם הסיכון לעובר גדול יותר אם אמתין להתפתחות לידה? תודה מראש
יפעת שלום, אני ממליצה בחום, לגשת לחוות דעת שניה עם רופא נוסף (אפשר דרך הביטוח המשלים לקבל החזר חלקי על יעוץ פרטי). בהצלחה ולידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
תודה על ההתייחסות