הריון עם עובר גדול ב10 ימים מהמצופה (בן)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
[שלום רב , אני בשבוע 30 ו 5 ימים , עד כה הריון תקין ללא ממצאים מיוחדים. ביצעתי בדיקת מעקב גדילה היום , אמרו לי שהעובר גדול ב 10 ימים מהתאריך המצופה ושוקל כ 2 ק"ג ,כמו כן נמצא במצג עכוז ראש למעלה ורגליים למטה (באלכסון) אבקש לדעת יותר פרטים ומשמעויות , סיכונים אפשריים ודרכי פעולה אפשריים , נאמר לי כרגע לחזור בעוד שבועיים לבדיקה נוספת ! אשמח לקבל פרטים נוספים. שלומית
שלומית שלום, קודם כל לנשום עמוקקקק :))) את לא תאמיני איזה סטיות יש בהערכות המשקל האלה! את סכרתית? אם לא אז אין לך מה לדאוג רק לעכוב אחרי זה. בנוגע למצג- העוברון הזה עדיין יכול לשנות תנוחה למצג ראש עד בערך שבוע 36- אז אני מבקשת לא להלחיץ אותו סתם- תנו לו זמן! רק שלושה אחוז מההריונות העובר נשאר במצג עכוז. יש שלל דרכים להפוך /לעזור לעובר להתהפך חלקן טבעיות (כמו שימוש במוקסה) ויש היפוך חיצוני שנעשה ע"י רופא. הנה לינק נהדר בנושא: נסי להשתמש בתנוחות המצויירות שם מידי יום http://www.acegraphics.com.au/articles/andrea13.html במידה ואף אחת מהשיטות לא עזרה ישנן שתי ברירות: ניתוח קיסרי או לידת עכוז. אבל בואי נלך צעד צעד וכמו שאמרתי תנשמי עמוק, תקראי את המאמר ותנסי ליישם ולעזור לו להתהפך (אחת מהשיטות זה ממש לדבר אליו:)) בהצלחה תעדכני אותנו סופ"ש נפלא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה