הריון וספורט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , יש לי כמה שאלות לתקופת תחילת ההריון : 1. האם מותר לעשות ספינינג בהריון למי שרגילה לעשות זאת קודם ? 2. איזה ספורט מומלץ ביותר בתק' ההריון ? 3. האם יוגה בירקאם שזה יוגה בטמפ' של 40 מעלות יכולה להזיק בהריון והאם עדיף להימנע מפעילות זו בהריון ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאת ! חפשי בשאלות הקודמות, היו הרבה תשובות בנושא. כללית - לא מומלץ להעלות את הדופק יותר מדי, ומומלץ להימנע מאמבטיות חמות או סאונה כדי לא להעלות את חום הגוף. אם הפעילות שהזכרת מעלה את חום הגוף - היא לא רצויה. הריון קל ובריא !