פעילות גופנית בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש הראשון להריון. עד עתה התאמנתי בקביעות 3 פעמים בשבוע בחדר כשר. האימון כלל בדרך כלל הליכה על הליכון בדופק שעולה על 140 פעימות לדקה למשך 40 דקות, ושיעור עיצוב. האם אפשר להמשיך את האימון במתכונתו הרגילה? עד איזה דופק אפשר להגיע? איך אדע שחום הגוף שלי לא עלה בצורה שמסכנת את העובר? תודה על ההתייחסות, מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל ! אין כאן רופא שעונה לשאלות. הדופק המקסימלי המותר נקבע בהתאמה אישית, לפי גיל ומצב בריאות וכד', כדאי לך להתייעץ עם הרופא המטפל. הריון קל ובריא !