בעיות קרישה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בגיל 19 קיבלתי קוצר נשימה במהלך נטילת גלולות. במיפוי ראיות נאמר לי כי קיים חשד לטרומבוזה. לאחר שהפסקתי לקחת גלולות, זה לא קרה שוב. היום אני בת 28 ורוצה להיכנס להריון. עשיתי את כל הבדיקות של קרישה והן היו תקינות. במשפחה סבא קיבל טרומבוזה של ריאות בגיל 65 ולאמא נמצאו בעיות קרישה בבדיקות שביצעה איתי במקביל (למרות שבמהלך ההריונות שלה לא היו שום תופעות יוצאות דופן, כנ"ל כאשר טופלה בהורמונים בגיל המעבר). מה הן ההשלכות - האם אצטרך לקבל טיפול מיוחד במהלך הריון?
שלום מירי ! אין כאן רופאים, ואני מציעה להתייעץ בכל מקרה כזה עם הרופא המטפל, ולא דרך הרשת. בהצלחה !