ערכי בדיקת דם בהריון, המוגלובין נמוך והתפתחות תקינ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה 27 להריוני ועשיתי בדיקות דם. בבדיקה התקבלו א. ערכי לימפוציטים נמוכים מהנורמה וכדוריות לבנות מעל הנורמה ב. המוגלובין מתחת לנורמה וכמו כן גם כדוריות דם מתחת לנורמה. ג. העובר שלי (שיהיה בריא) זז די הרבה. יש לי תור לרופא הנשים שלי עוד שבועיים ורציתי בינתיים לדעת האם הערכים האלו + סעיף ג' מצביעים על משהו שמצריך טיפול מידי? כנראה שבבדיקת הברזל אקבל גם כן ערך נמוך מהנורמה. שאלתי הנוספת: האם מחסור בברזל יכול לגרום לאי אספקתחמצן מספקת לעובר העלולה לפגוע בהתפתחותו ואיך יודעים או בודקים אם העובר בסדר למרות המחסור? תודה.
שלום רונה ! פיענוח בדיקות דם צריך להתבצע ע"י רופא - ואין לנו כאן רופא זמין. תוכלי להיעזר במפענח הבדיקות של YNET - בקישור "הריון ולידה - אתרים ברשת", משמאל. רק מידיעה - אנמיה עלולה לגרום לך אי נוחות רצינית, אבל למיטב ידיעתי לא פוגעת בעובר ברחם. לפחות בנושא הזה תוכלי להסיר דאגה מליבך... בהצלחה !