מה לעשות?????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני בת 30 , בהריון שבוע 21 . בדיקת חלבון עוברי - נמוך.תבחין מרובע: 1:190 באקו לב עובר נמצא vsd פריממבנוזי לא גדול (ציטוט מכתב הרופא) לא ידוע גודל ה- vsd. ברצוני לדעת מה המשמעות של לידת תינוק עם בעייה זו בהנחה שתוצאת מי השפיר תקינה? מה הסיכויים של סגירת ה- vsd במהלך ההריון? ושוב בהנחה שמי שפיר- תקין , האם על רקע vsd אפשר לבקש הפסקתהריון???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיה ! לצערי, אין כאן רופא זמין. כדאי להפנות את השאלה לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד, או בפורום אולטראסאונד של סטארמד - לדר מלינגר או לד"ר צלאל. מקווה לבשורות טובות, ובהצלחה !