ספורט לאחר הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר 3 חודשים לאחר הלידה, רציתי לדעת האם אני יכולה להתחיל בכפיפות בטן, או שעליי קודם לעשות תרגילים לחיזוק רצפת האגן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תרזה ! מקובל לחכות ששה שבועות אחרי הלידה לפני שחוזרים לפעילות רגילה, וגם זה - לאחר ביקורת של רופא. אם כבר היית בביקורת הזו והגוף החלים - אין בעייה להתעמל, את כבר לא בסטטוס של "יולדת"... (דרך אגב - בקורסים של הכנה ללידה נותנים תרגילים לאחרי הלידה, שכוללים גם כפיפות בטן ומומלצים, בהדרגה כמובן, כבר מהימים הראשונים שאחרי הלידה.) בהצלחה !