בשבוע ארבעים ואחד ונמאס לי , איך מאיצים לידה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי צירים לא סדירים ופתיחה של אצבע בלבד ?
שלום עמית ! וואו, שאלת שאלה שהייתי מוכנה לשלם הון למי שיתן לי את התשובה עליה ! בתור אחת שסחבה תמיד עד התל"מ ויותר (לפעמים גם הרבה יותר...) פגשתי כמה שיטות, אבל לי אף אחת מהן לא הועילה : פעילות גופנית (תמיד מדברים על טיפוס במדרגות באופו מיוחד) יחסי מין (פרוסטגלנידינים שבזרע אמורים לזרז) גירוי הפטמות (לשחרור אוקסיטוצין שמכווץ את הרחם) ואפילו צום (כי התייבשות קלה גורמת לצירים) כאמור - לי שום דבר מאלה לא הועיל. (כמובן שיש דרכים רפואיות, אני מעריכה שלא עליהן שאלת). העצה היחידה היא פשוט להתאזר בסבלנות, לזכור שאת בעצם כבר בתחילת תהליך הלידה, ושכל תינוק נולד בסוף... לידה קלה ומוצלחת !