שרירי הבטן בהריון ולאחר הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מבקשת לדעת על חיזור והפעךת שרירי הבטן בהריון (מה מותר וצה אסור) ןגם לאחר הלידה (כולל לאחר ניתוח קיסרי)ץ תודה.
נורית שלום ככלל מותר לעשות בהריון כל פעילות גופנית שעשית לפני ההריון אלא אם כן היא מפריעה לך לתפקוד או שיש מניעה מבחינת מהלך ההריון. נשים שעוסקות בפעילות גופנית אינטנסיבית לפני ההריון מורידות את הפעילות בכ 40% בהדרגה עד סוף ההריון. לאחר לידה רגילה ניתן לחזור לפעילות גופנית מיד אך יש להתאימה בהדרגה ליכולת העכשוית . לא לשכוח שיש ירידה בכושר ועיפות מצטברת. אחרי ניתוח קיסרי ניתן לחזור לפעילות גופנית כולל תרגילי בטן אחרי חודש. חזרה הדרגתית ומבוקרת.